loading...
پی ان چت
محمد قربانی بازدید : 473 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (6)

درود دوستان

  ای تی ایران | مرجع تخصصی ای تی چت در ایران

امروز براتون پنل امیران فا رو میزارم یک پنل زیبا برای مدیریت چت روم

آموزش نصب :

داخل فایل های db.php & db2.php اطلاعات دیتابیس رو وارد نمائید !

داخل فایل .htaccess رو پاک کنید چون پنل از هاست رمز گزاری شده !

ب همین راحتی

شات :

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط diconnect در تاریخ 1393/06/03 و 14:26 دقیقه ارسال شده است

اون وقت ادرس پنل چی میشه؟
پاسخ : ببخشید تست نکردم

این نظر توسط ahooraam در تاریخ 1393/03/03 و 16:15 دقیقه ارسال شده است

پنل اختصاصی خودتون ک اماده میشه؟
پاسخ : پنل اختصاص خودم میفته وسط ماه رمزون که به همه عیدی میدم

این نظر توسط ahooraam در تاریخ 1393/03/02 و 22:27 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبین؟
میگم من هر پنلی رو روی رومم میذارم کامل جواب نمیده ینی نمیشه پس زمینه ها رو عوض کرد.مشکل از کجاست؟ قالبمم فک کنم سته چون ی بار خاستم ست کنم دیگه بالا نیومد.فک کنم از طراحی های خودتون باشه-بکاپ سجاد چت- میشه راهنمایی کنید؟ با هیچ قالب داخل دیگه ای هم ک میذارم جواب نمیده و بالا نمیاد.
gharibe.donya@gmail.com
پاسخ : خب داش مشکل از ست کردن قالب نیست هر قالب ست شده نیست با پنل هر پنل باید طبق اس کیو الی که داره ست بشه

این نظر توسط ............... در تاریخ 1393/02/28 و 10:13 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید
1-این پنل خلا خیلی زاغارته و مشکلات زیادی هم داره
2- من بعد از نصب از تو هاست میدیدم فایلاش به اخرش اضا فه میکردم و
وارد یهد فایل که شدم پنلو برام باز کرد بدون این که رمز و پس ورد بزنم و تنها چیزیش که سالنمم بود سیستم اپ شکلک که هزار نفر از اون جاشل اپلود کردن ممنون از پنل بی امنیتتون
پاسخ : گفتم من این پنل رو تست نکردم باز هم ببخشید من چون دوستمون گفتن اینو قرار بده قرار داادم

این نظر توسط ahooraam در تاریخ 1393/02/25 و 17:55 دقیقه ارسال شده است

سلام من اینو توی هاست و توی ی پوشه اپلود کردم و دیتابیس رو هم واردش کردم.وقتی ادرس اون پوشته رو میزنم ک صفحه ورودی پنل بیاد مینویسه ک باید با نام کاربری مدیریت وارد بشی اینکارو کردم بازم نشد.کمک کنید؟
پاسخ : داش این پنل ها از گروه طراحی ما نیست مدیرش گفت سالمه ولی تست نکردم بزودی یه پنل اختصاصی به صورت رایگان براتون میزارم

این نظر توسط a در تاریخ 1393/01/26 و 1:11 دقیقه ارسال شده است

sql dare?
پاسخ : شما میتونی از اسکیو ال های موجود در سایت استفاده کنید اگه نبود تو گوگل این متنو بزنید دانلود اسکیو ال برای چت روم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما این وبلاگ در کدام بخش فعالیتکند بهتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 146
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1078
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 302
  • بازدید ماه : 968
  • بازدید سال : 7,459
  • بازدید کلی : 137,541
  • کدهای اختصاصی