loading...
پی ان چت
محمد قربانی بازدید : 526 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (5)

پنل هاست به هاست بدون باگ اینجکت دیتابیس + پچ باگ امتیازدهی

دانلود پنل هاست به هاست

 

سلام اینم پنل هاست به هاست بدون باگ اینجکت دیتابیس+ست شده با امتیازدهی 52 تایی و غیره...

خب این پنل رو با پنل قبلی تو بکاپ جایگزین میکنید و همون اس کیو ال های قبلی رو ایمپورت میکنید

البته بگم که هاست به هاست چیز خاصی نداره خودم شخصا خواستم ازش استفاده کنم ولی با باگ هایی که داشت

و امکانات کم پشیمون شدم البته ویرایش کردم و الان واسه دانلود دارم میزارم این پنل به دست خودم ویرایش شده و زحمت زیادی روش کشیدم

البته مالک اصلی این پنل هاست به هاست هست ولی دیگه این پنل همه جا پخش شده و کاریش نمیشه کرد و به درخواست کاربران

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط shayan در تاریخ 1393/05/23 و 9:39 دقیقه ارسال شده است

اپلود نمیشه اصنشکلک
پاسخ : شاید مشکل از هاستتونه

این نظر توسط ra در تاریخ 1393/05/01 و 13:27 دقیقه ارسال شده است

بازم لینک خراب شده تا اخر اخر میره یهو قطع میشه
پاسخ : درست شد

این نظر توسط رضا در تاریخ 1393/02/08 و 16:09 دقیقه ارسال شده است

دادش لینگش خرابه جان من درستش کنید
پاسخ : درست شد

این نظر توسط yahootarh در تاریخ 1393/01/26 و 9:43 دقیقه ارسال شده است

سلام وقتی میخوام وارد پنل بشم وارد نمیشه اگه میشه کمک کنیدشکلکشکلک
پاسخ : من خودم تست نکردم ولی دوستان تستش کردن

این نظر توسط kooshan در تاریخ 1393/01/25 و 22:19 دقیقه ارسال شده است

جناب این لینکش خرابه وسطای دانلود کلا قطع میشه و ارور میده لطفا یه لینک دیگه بزارید ممنونم
پاسخ : تست شد و درست شد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما این وبلاگ در کدام بخش فعالیتکند بهتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 146
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1078
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 299
  • بازدید ماه : 965
  • بازدید سال : 7,456
  • بازدید کلی : 137,538
  • کدهای اختصاصی